93 480 96 45 634 537 000
Dilluns a Divendres 9:30 - 18:00 h.
Introduce tu codigo postal para calcular tu coste de envio real
El nostre web és un portal de venda a distància d’articles destinats a la comoditat, el benestar i la qualitat de vida del client, molt en particular mobles. Està destinat a tota mena de clients: professionals o particulars.
Si sap exactament el que està buscant, només cal teclejar la paraula clau al motor de cerca (el tipus de producte, el nom de la referència o de la gamma...). També els pot trobar a través del menú per categories. En fer clic directament sobre la categoria, obtindrà els productes corresponents.
Per realitzar una compra, l’usuari pot triar entre dues maneres de fer-nos arribar la seva comanda: realitzar la compra en aquest lloc web o telefònicament a través de la nostra línia d’atenció al client – 93 480 96 45.
Per poder adquirir articles a través de befara.cat és necessari registrar-se per tenir un compte de client mitjançant el formulari accessible a “Entrar”, situat a la part superior de la pantalla, sota la barra de cerca. Un cop completat el formulari, li enviarem una confirmació al correu electrònic facilitat amb la informació del seu nou compte.
Un cop registrat podrà comprar afegint els productes al carret i seguint els passos que se li indiquin durant la navegació. Un cop realitzada la compra, enviarem a la seva adreça de correu electrònic, dins de les 24 hores següents, la confirmació de la comanda.
Així mateix, befara.com l’informa que en cas que per error hagi introduït dades incorrectes durant el procés de compra, li agrairíem que es posés en contacte amb el nostre servei d’atenció al client via telefònica al 93 480 96 45, o via correu electrònic a: general@befara.com.
Li informem que, en facilitar-nos les seves dades personals, aquestes seran incorporades a un fitxer informatitzat. D’acord amb la Llei 15/1999 de 13 de desembre, vostè disposa del dret d’accés, rectificació, oposició o cancel·lació de les seves dades personals. Tant en el moment de registrar-se com en qualsevol altre moment podrà consultar com exercir aquests drets a través del seu compte de client o contactant amb nosaltres per qualsevol mitjà.
Sí. Pot pagar de quatre maneres diferents, totes igualment segures.
En confirmar la seva compra li apareixeran les dades dels comptes bancaris on pot realitzar la transferència (La Caixa o BBVA). Pot efectuar la transferència des del web segur del seu banc o a través de qualsevol oficina. També pot efectuar l’ingrés directament a qualsevol oficina de les entitats esmentades; en aquest cas rebrem la confirmació de l’ingrés de manera immediata.
La transacció financera es realitza en un servidor de pagament del banc i les dades relatives a la seva targeta estan encriptades mitjançant el protocol SSL, que garanteix la confidencialitat. BEFARA no rep en cap moment la informació de la seva targeta bancària, ja que és enviada directament al banc, que efectuarà el cobrament i ens comunicarà l’operació. Aquesta forma de pagament no suposa cap suplement en el preu a pagar pel client.
En confirmar la seva compra apareixerà l’opció “BIZUM” per realitzar el pagament. En seleccionar aquest mitjà de pagament, serà redirigit a una plataforma on haurà d’introduir el seu número de mòbil i després accedir a l’aplicació del seu banc per acceptar la transacció.
S’ofereix en dues modalitats: 3 mesos sense interessos o fins a 12 mesos amb un petit cost addicional. Haurà de seleccionar la modalitat desitjada, completar només 5 dades, sense aportar cap document, i immediatament sabrà si l’operació pot realitzar-se. Avui només pagarà el primer termini. La resta de mensualitats es carregaran al compte associat a la mateixa targeta.
L’import mínim per poder fraccionar el pagament és de cinquanta euros (50 €). Si la compra supera els tres mil euros (3.000 €), s’haurà d’abonar la diferència juntament amb la primera quota.
Exemple de crèdit de 400,00 €: total degut 460,00 €, cost 5,00 € per quota en 12 mesos, TAE: 36,97 %.
A BEFARA tenim l’obsessió de treballar amb els millors proveïdors. Per això hem posat molt d’èmfasi en seleccionar els millors transportistes, als quals continuem exigint el màxim dia a dia gràcies a les milers d’expedicions que generem cada mes. Tanmateix, i malgrat la seva professionalitat, és inevitable que un percentatge mínim de les expedicions es malmeti durant el transport i, per aquest motiu, totes les mercaderies viatgen assegurades.
Si vostè rep una caixa en mal estat, li recomanem que ho faci constar a l’albarà de lliurament quan l’article arribi a les seves mans i que es posi en contacte amb el nostre servei d’atenció al client al més aviat possible als efectes de reclamació davant la companyia asseguradora. Si ha indicat que la caixa ha arribat en mal estat, l’assegurança cobrirà una eventual trencadissa, encara que quan obri la caixa el missatger ja hagi marxat de casa seva. En tot cas, BEFARA es farà càrrec d’una eventual ruptura sempre que s’hagi produït durant el transport, encara que no s’hagi comunicat a l’albarà.
Befara.cat ven exclusivament a través d’Internet, per la qual cosa no oferim la possibilitat de veure físicament els articles abans d’adquirir-los. Gràcies al fet de no tenir botigues físiques podem oferir preus tan competitius, en molts casos inferiors al 50% del preu que pot trobar al carrer. En qualsevol cas, vostè disposa d’un termini de 14 dies naturals per provar el producte i retornar-lo si no és del seu grat.
El client disposa de 14 dies naturals per retornar el producte adquirit a Befara.com si no n’està satisfet. Les despeses de recollida del producte aniran a càrrec del client. Li recomanem conservar l’embalatge original del producte durant aquest període, ja que, en cas contrari, l’article podria patir una depreciació.
Els productes s’han de retornar en el mateix estat en què els va rebre. Per tant, s’han de retornar nous, sense utilitzar i complets. Les mateixes excepcions al dret de desistiment s’apliquen a la nostra política de devolucions. Els productes següents no es poden retornar llevat que es tracti de productes defectuosos:
Així mateix, tots aquells productes fabricats a mida a petició del client (articles fora de mesures estàndard com ara somiers elèctrics, lliteres, matalassos) hauran de ser prèviament avaluats pel nostre departament tècnic i de qualitat.
El cost de recollida seria el mateix que li hàgim cobrat en el lliurament, de manera que vostè coneixerà per endavant el cost eventual de la devolució, fins i tot abans de confirmar la seva compra.
Totes les devolucions hauran de ser notificades al servei d’atenció al client de Befara. Encara que ens ho pot comunicar per qualsevol mitjà, li recomanem fer-ho mitjançant carta certificada amb justificant de recepció a la següent adreça:
Befara Directo
Gestió Devolucions
C/. Comerç, 2 - 22 / Naus 7-8
08980 Sant Feliu de Llobregat
Befara.com es posarà en contacte amb el client per correu electrònic o per telèfon per organitzar la devolució dels productes. A causa de la naturalesa dels productes, el client haurà de seguir el procediment de devolució indicat.
Els terminis esmentats anteriorment comencen a comptar des del dia de recepció de la comanda.
Aquest dret legal de desistiment s’exerceix sense cap cost addicional, excepte les despeses de transport derivades del desistiment, que aniran a càrrec del client.
Així mateix, informem que, si el client no desitja fer-se càrrec del transport derivat del desistiment, pot retornar la mercaderia pels seus propis mitjans, en l’embalatge original o en un embalatge similar suficient i degudament protegit. En aquest cas, la devolució i els danys que se’n puguin derivar corren per compte i risc del client.
Un cop rebuda la mercaderia a les nostres instal·lacions i verificat que tot és correcte, el client rebrà l’import corresponent utilitzant el mateix mitjà de pagament emprat pel consumidor per a la transacció inicial, llevat que el consumidor hagi disposat expressament el contrari i sempre que el venedor no incorri en cap despesa addicional com a conseqüència del reemborsament.
Pot descarregar-se el formulari de desistiment aquí.
Si la comanda NO ha estat lliurada a l’agència de transport no es generarà cap despesa i es podrà procedir a l’anul·lació.
Si la comanda SÍ ha estat lliurada a l’agència de transport, el client haurà d’abonar les despeses de transport.
Totes les anul·lacions hauran de ser notificades al servei d’atenció al client de Befara al correu electrònic general@befara.com.
En les categories de lliteres metàl·liques i matalassos oferim una àmplia gamma de mesures en benefici de cada client.
Aquesta gran varietat de mesures apareix com a opcions dins del desplegable de “Mesures disponibles” per facilitar-ne l’elecció.
Els somiers, lliteres i matalassos tenen dos tipus de mesures, les mesures “ESTÀNDARD” i les mesures “NO ESTÀNDARD”, segons el detall següent:
Totes les altres mesures no incloses en el llistat anterior són fabricades a mida del client. Per tant, en els articles “NO ESTÀNDARD” fabricats a mida no s’accepten anul·lacions.
L’enviament es realitza per missatgeria o transportista urgent, amb un termini de lliurament d’1 a 10 dies, excepte en aquells casos en què s’especifiqui el contrari a la descripció de l’article. El lliurament es fa a peu de carrer.
Procurem que totes les comandes arribin al seu destí tan ràpid com sigui possible i, en molts casos, aconseguim reduir els terminis de lliurament acordats. Tanmateix, lamentablement a vegades es produeixen incidències que retarden el lliurament més enllà del temps previst.
Així mateix, informem que el termini de lliurament pot variar en articles fabricats a mida (lliteres, somiers, matalassos) o sota comanda per qüestions d’higiene i salut (matalassos, coixins).
Si en fer la seva comanda l’article es trobés fora d’estoc o per qualsevol motiu no es pogués servir en el termini indicat, el nostre servei d’atenció al client es posarà en contacte amb vostè per oferir-li les alternatives següents: esperar al nou termini de lliurament, cancel·lar la comanda (sense cap cost per a vostè) o canviar l’article per un altre de característiques similars al que havia adquirit.